Podstawowe zasady współpracy przy indywidualnym wykonaniu produktów

Każda z technik druku, jakie stosujemy przy wykonaniu Państwa zamówień, posiada pewne indywidualne ograniczenia techniczne i związane z tym minima ilościowe, oraz stałe koszty niezależne od wykonywanego nakładu. Jeden z nich to koszty przygotowalni do druku (obróbka i przystosowanie do profesjonalnego druku logotypu, wykonanie klisz, matryc i szablonów – jest to koszt jednorazowy). Logicznym jest więc, że ważnym czynnikiem cenotwórczym jest wielkość zamawianego asortymentu.

Koszty przygotowalni są indywidualnie kalkulowane do każdego zamówienia – zależą bowiem od ilości i rodzaju zamawianego asortymentu, zastosowanej ilości kolorów nadruku, techniki druku (offset, sitodruk, tampodruk, termodruk, druk cyfrowy, techniki mieszane). W szczególnych przypadkach koszt przygotowalni zależny jest od pola powierzchni zadruku (torby foliowe). Przy osiągnięciu minimalnych limitów zamówienia, koszt wykonania przygotowalni przenoszony jest na naszą firmę.

Wykonamy dla Państwa każdą ilość produktów… nawet jedną sztukę!

Limity technologiczne

Poniżej tych wartości wykonanie nadruku indywidualnego jest możliwe, ale osobno negocjowane.

  • Wyroby etykietowane (mydło, szampon, żel, balsam do ciała) – minimalne zamówienie – 500 szt.
  • Nadruk tamponowy bezpośrednio na opakowaniu (szampon, żel, balsam do ciała, mydelniczka, szczotka, łyżka do obuwia itp. ) – minimalne zamówienie – 1000 szt.
  • Wyroby pakowane w kartoniki (mydło, czepek kąpielowy, igielnik, zestaw do mycia zębów, itp.) – minimalne zamówienie – 500 szt.
  • Pantofle jednorazowe, rękawice do obuwia– wielkość minimalna zamówienia wynosi 200 szt.
  • Zapałki reklamowe – minimalne zamówienie – 5000 szt.
  • Druk metodą „hot stamping” (złocenie) – 1000 szt., cena ustalana zależnie od wielkości powierzchni nadruku
  • Dostawa zamówienia minimalnego może być realizowana w 2 partiach w okresie nie dłuższym niż 1 rok.
  • Koszt opakowania kartonowego z wysokim połyskiem + 0,05

Przy innych ilościach i wartościach zamówienia, ceny negocjujemy indywidualnie. Zdając sobie sprawę, że dla mniejszych obiektów, limity te mogą stanowić barierę – proponujemy wariant rozłożenia odbioru zamówienia na 2 dostawy w okresie nie dłuższym niż 1 rok.

Limity logistyczne

KOSZTY DOSTAW

Dostawa zamówienia o wartości powyżej 500,00 PLN (netto) odbywa się na koszt firmy „Fides 2”. Dostawa zamówień o niższej wartości odbywa się na koszt Zamawiającego według stawek firmy spedycyjnej. Możliwy jest również odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu.